ورزش

ترافیک شیرین برای جواد نکونام/ جمع هافبک‌ها جمع است

ترافیک شیرین برای جواد نکونام/ جمع هافبک‌ها جمع است

تیم استقلال فصل گذشته در میانه میدان خود آسیب بسیاری دید و می توان گفت یکی از مهمترین دلایل از دست رفتن قهرمانی آبی پوشان، ضعف در میانه میدان بود. این نقیصه سال ها بود که به چشم هواداران این تیم می آمد و با وجود اصرار هواداران در هر سال مبنی بر جذب بازیکن توانا در پست هافبک، این باشگاه در این امر ناکام بود.

موجودی فصل گذشته تیم استقلال در میانه میدان، سعید مهری، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، امید حامدی فر و جلال الدین ماشاریپوف بود.  

سعید مهری با وجود ناکامی های زیاد در امر گل سازی در میانه فصل به تیم آپوئل قبرس رفت، مهدی مهدی پور نیز در میانه فصل دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد و تقریبا جز ماشاریپوف و روزبه، بقیه بازیکنان خط هافبک استقلال در میانه میدان ناکام بودند و همین ناکامی باعث اعتراض هواداران، نسبت به بعضی از بازیکنان استقلال در این پست شد.

گفتنی است منتظر محمد نیز بازیکنی بود که در این پست از سوی مدیرعامل وقت استقلال خریداری شد اما از سوی سرمربی آبی ها تایید نشد و به صورت قرضی به تیم مس رفسنجان رفت و فصل بسیار درخشانی را در این تیم سپری کرد که می توان گفت شاید اگر این بازیکن در میانه استقلال ماندنی بود، این تیم از مرکز زمین دچار آسیب نمی شد.

اما با پایان لیگ بیست و سوم، باشگاه استقلال برای پوشاندن نقاط ضعف خود و رفع کمبود خود در مرکز زمین، تمرکز زیادی برای جذب بازیکن در این پست گذاشت و بازیکنان توانمندی در این پست جذب کرد تا کمربند میانی قدرتمندی برای فصل آینده داشته باشد.

تیم استقلال در این پست علیرضا کوشکی، دیدیه اندونگ و گائل کاکوتا را جذب کرد تا دست جواد نکونام در این پست برای فصل آینده باز باشد. در حال حاضر موجودی تیم استقلال در پست هافبک در فصل آینده آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، جلال الدین ماشاریپوف، روزبه چشمی، علیرضا کوشکی، دیدیه اندونگ و گائل کاکوتا است که می توان گفت ترافیک این تعداد بازیکن در خط هافبک برای جواد نکونام و هواداران استقلال بسیار شیرین خواهد بود و سرمربی آبی ها در این فصل از این حیث دیگر مشکلی نخواهد داشت.

ترافیک شیرین برای جواد نکونام/ جمع هافبک‌ها جمع است

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا